روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طالقان:انتخابات انجمن اولیاء و مربیان درمدارس شهرستان طالقان در حال برگزاری است .

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طالقان:انتخابات انجمن اولیاء و مربیان درمدارس شهرستان طالقان در حال برگزاری است .
آبان 14, 1401
64 بازدید

انجمن اولیا و مربیان دو رکن مهم و اساسی نظام تعلیم و تربیت است که در کنار هم عامل موفقیت‌های بسیاری است. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طالقان ، انتخابات انجمن اولیاء و مربیان در مدارس این شهرستان  با حضور ناظران در حال برگزاری می باشد. شاملو کارشناس انجمن اولیا و […]

انجمن اولیا و مربیان دو رکن مهم و اساسی نظام تعلیم و تربیت است که در کنار هم عامل موفقیت‌های بسیاری است. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طالقان ، انتخابات انجمن اولیاء و مربیان در مدارس این شهرستان  با حضور ناظران در حال برگزاری می باشد. شاملو کارشناس انجمن اولیا و مربیان  گفت : بر اساس دستور العمل جدید اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش و مصوبه شورای انجمن اولیا و مربیان استان، انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس از تاریخ دوم مهرماه لغایت ۱۵ مهرماه  ۱۴۰۱برگزار گردیده است . وی ادامه داد:  با توجه به این که مجمع انتخاباتی انجمن اولیا و مربیان، پایه تمامی فعالیت های قانونی و حقوقی مدا رس می باشد ، شیوه نامه برگزاری انتخابات سال تحصیلی ۱۴۰۱ با هدف مشارکت حداکثری اولیا به همه مدارس ارسال شده است. وی تاکید نمود: انجمن اولیا و مربیان دو رکن مهم و اساسی نظام تعلیم و تربیت است که در کنار هم عامل موفقیت‌های بسیاری است. وی افزود : انتخابات انجمن اولیا و مربیان در شهرستان طالقان طبق جدول زمانبندی از پیش تعیین شده و اکیب بندی بازرسان در سطح شهرستان تا بازده زمانی مقرر شده در حال برگزاریست .